Jump to content

The Garage - N4A Chat Thread, April 2018

Chrom

Recommended Posts

あなたは私のことについてちょうどファックしていましたか、あなたは小さな雌犬ですか?私はネイビーシールで私のクラスの一番上を卒業したことを知っています。私はアルクエダの秘密の襲撃に数多く関与しています。私はゴリラ戦で訓練されており、私は全米軍隊の一番の狙撃兵です。あなたは私のものではなく、もう一つの目標です。私はこの地球上でこれまでに見たことのないような精密さであなたを拭き取ってくれるでしょう。あなたは、インターネットで私にそのことを言ってもらえると思いますか?もう一度考えてください。私が話しているように、私は米国のスパイの秘密ネットワークに連絡しています。あなたのIPは現在襲っています。あなたの人生と呼ぶ哀れな小さなことを払拭する嵐。あなたは死んでいるよ、子供。私はいつでも、いつでもどこにでもいることができます。私は700以上の方法であなたを殺すことができます。それは私の素手だけです。私は非武装の戦闘で徹底的に訓練されているだけでなく、米国海兵隊の兵器庫全体にアクセスできます。あなたの惨めなお尻を大陸の顔から拭き取るために、私はそれを全面的に使用します。もしあなただけがあなたの小さな「賢い」コメントがあなたを倒そうとしていた、どんな不信な報復を知っていたのであれば、たぶんあなたはあなたの舌を抱えていたでしょう。しかし、あなたはできませんでした、あなたはしなかった、そして今あなたは価格を払っています、あなたはばかげています。私はあなたの上に激しい怒りを吹き込み、あなたはそれで溺れるでしょう。あなたは死んでいる、キッド。

So, I use Google Chrome  Whenever there's a significant amount of foreign text on the page I'm browsing, Chrome offers to translate the page for me, and sometimes does it automatically.  My computer is also in German, so the language it auto-translates to is German.

Point being, that was a trip.

So I just beat Heirs of Fate DLC in Fates which I bought years ago and never got around to playing because, honestly, most of the Fates DLC is toss. But, anyhow, I know it's supposed to be Shigure singing Lost in Thoughts Alone in the DLC, but because Shigure and Chrom share the same voice actor I have a mental image of Chrom singing. I can't get this mental image out of my mind send help.

Edited by Minerva
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...